2012-03-22

Handling

...visar mer än tusen ord

Vi har kommit till ett vägskäl
Stilla står vi här
Vad hände med oss
Vad hände med vår framtid
Jag behöver veta
Om där finns ännu en chans
En framtid
För oss

Du ger mig en blick
Den vinner mig inte över
Du ger mig ett utövat tal
Det vinner mig inte över

Du kan säga att du älskar mig
Att jag är den du väntat på
Hur det smärtar,
Att behöva någon så mycket
Hur jag gör dig hel

Du kan svära på ditt ord
Men det räcker inte till
För när en man älskar en kvinna
Behövs inga ord

Jag önskar du kunde se
Hur enkelt det är
Hur enkelt det borde vara
När det handlar om oss

Jag vill inte låta det försvinna
Önskar du vinna tillbaka mitt hjärta
Behövs inga ord
Bara handling

Handling visar mer än tusen ord

© Copyright minella live 22/3 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar