2012-03-22

Ensam kvar

...lämnad

Ensam kvar, lämnar du mig
Jag har aldrig älskat så förut
Ingen annan,
Har älskat mig som du
Tillsammans med dig,
Har jag fått gråta och skratta
Jag har levt och jag har dött
Vad skall jag göra,
För att få stanna hos dig

Jag vet att jag måste,
Glömma dig
Fortsätta leva
Jag kan inte hålla,
Tillbaka mina tårar

Livet blir aldrig detsamma
Jag tar skulden
Finner styrkan,
Som jag behöver

Jag låter dig gå
Farväl
Säg farväl
För alltid

Vänd dig inte om
Jag gråter stilla
Jag kan inte falla
Farväl

Jag kan inte visa dig,
Mitt brustna hjärta
Den kärlek jag känner
För dig

Farväl
Stäng din dörr
Tillåt mitt liv förbli,
Som det en gång var

Jag kommer aldrig att veta
Varför jag lät dig gå
Det finns inga ord,
Farväl

Jag kommer alltid,
Minnas våra stunder
Jag har älskat dig,
Sen våra ögon möttes

För all den kärlek du gav mig
Och all den kärlek vi hade
Måste jag finna styrkan
Att ta farväl

© Copyright minella live 22/3 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar